FAQ

Czy muszę posiadać login i hasło, aby złożyć zamówienie? Nie, login i hasło nie są wymagane – zamówienie można złożyć bez rejestracji. Zachęcamy jednak do rejestracji, co pozwala m.in. na korzystanie z promocji dla stałych Klientów.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła ? W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w pole ”nie pamiętam loginu lub hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Jaki jest termin realizacji zamówienia? Termin dostawy zamówionego towaru wynosi: 1) w przypadku wysyłki „za pobraniem” - od 1 do 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, oraz 2) w przypadku płatności on-line lub przelewem - od 1 do 4 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty pełnej ceny towaru na koncie Sklepu.
Czy możliwy jest odbiór osobisty? Tak, podczas składania zamówienia należy zaznaczyć opcję odbioru osobistego. Kiedy zamówienie będzie już przygotowane, mailowo poinformujemy o możliwości jego odbioru w naszym sklepie stacjonarnym, pod adresem: Kryspinów 357, 32-060 Liszki (Kraków Bielany, przy obwodnicy Krakowa i drodze 780 na Oświęcim), czynnym w godzinach 8-19 (poniedziałek-piątek) oraz 10-14 (sobota). Przy odbiorze osobistym nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Adres naszego sklepu to: Kryspinów 357, 32-060 Liszki (Kraków Bielany, przy obwodnicy Krakowa i drodze 780 na Oświęcim)
Jakim kurierem dostarczamy przesyłki? Przesyłki dostarczane są poprzez kuriera DPD oraz alternatywnie Paczkomaty InPost.
Jaki jest koszt wysyłki ? Koszt wysyłki uzależniony jest od rodzaju dostawy oraz od wartości zamówienia. 1. Podstawowy koszt przesyłki (tj. poprzez Pocztę Kurierską DPD) wynosi: 15 zł oraz 9,50 zł (poprzez InPost Paczkomaty). 2. Przy Zamówieniu o wartości od 1,00 zł do 199,94 zł podstawowy koszt przesyłki pokrywa Klient. Koszt ten jest dodawany do faktury lub paragonu.
Czy mogę dokonać wymiany lub zwrotu towaru? W naszym sklepie Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru – w terminie 14 dni kalendarzowych. Szczegółowe zasady zwrotu znajdują się w regulaminie: Regulamin
Co zrobić jeśli, moja paczka jest uszkodzona ? Nie przyjmuj takiej przesyłki! Skontaktuj się z naszym konsultantem telefonicznie: 500-210-613 (pon.-pt. 12:00-18:00), by wspólnie z nami ustalić, kiedy i jak możemy dostarczyć Ci nowy, nieuszkodzony produkt w nieuszkodzonym pudełku.
Czy rozmiar X jest dostępny? Wszystkie dostępne w ofercie MMSport.pl rozmiary znajdują się na stronie sklepu. Jeśli nie ma tam już jakiegoś rozmiaru, można go poszukać w sklepach partnerskich: LISTA SKLEPÓW.
Mój rabat nie działa. Co powinienem zrobić? Upewnij się, że kod który posiadasz, wpisujesz w odpowiednie miejsce. Jeśli jest to rabat procentowy, wpisujesz go jako kod rabatowy. Jeśli jest to rabat kwotowy, wówczas możesz go wykorzystać jako formę płatności przy przedpłacie, na dalszym etapie składania zamówienia, sprawdź szczegóły: VOUCHERY i KODY RABATOWE.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel